Wednesday, June 30, 2010

OUR MAMA IS NOW 30!


Well, no 29 sudah menjadi sejarah buat seorang insan yang aku sangat-sangat-sangat sayangi. 29hb 6 2010 adalah hari terakhir untuk dia berusia 29 tahun...sedih kan? ;p


30 JUN 2010...tarikh bersejarah untuk Julie. Hari ni dia sudah berusia 30 tahun!!!



Syukur dipanjatkan kepada Allah SWT, masih panjang lagi usia aku untuk menyambut hari bersejarah ini dengan isteri tersayang.

Selamat hari jadi buat isteri tersayang JULIEANA MANGSOR.

Unik juga sebab inilah tahun terakhir untuk Julie sambut birthdaynya di Melbourne ni (mungkin? mana taw dah tua2 sok nak datang sini sambut besdey dia lagi kan? ;p) dengan aku dan anak-anak yang disayangi.










Julie masa 'muda-muda'


Julie dengan 'bekas boyfren'nya






Julie dengan Hasbennya yang tak senonoh ;p


Julie dengan emak dan ayah mertua yang sporting (kot? ;p)




Gambar Julie masa mengandungkan Niesreena (kanan) dan Naufal (kiri)


mama yang sangat-sangat tabah melayan keletah anak-anak...dan suami :,)








Julie isteri dan mama yang kami sayangi...

Selamat hari jadi yang ke 30.
Semoga Allah limpahkan segala rahmat-Nya buat dirimu...aminnn.
Kasih dan sayang kami tiga KHAIRUNS serangkai sentiasa akan

bertambah-tambah-tambah-tambah-tambah
dan tidak sesekali akan berkurangan....




Sorrylah tahun ni tadak hadiah besdey untuk mama.... :,(





abang sayang dan cintakan sayang selama-lamanya...







Kami bertiga akan sentiasa mencintai dan menyayangi mama!

from the three of us:
Khairunneezam, Khairunniesreena & Khairunnaufal





Lagu khas untuk mama kami...Julieana....

3 comments:

*juliet le sweetheart said...

tq abg! luv u and our kids sooooo much!!!!

MaSLiNa said...

Sweeetnyaaaa.... mesti Julie terharu sgt2.. mmg memori indah sempena 30 thn.. Julie, harus ko dtg sini celebrate bday ko ke 50 thn nanti... haha

neezam said...

umur 50 julie dah takde kot...hehehehehe..bawak ke sini utk celebrate 'orang lain'lah gitew ;p

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails