Monday, October 26, 2009

Terubatlah sikit rindu

Sudah beberapa hari kami terpisah. Masih jua tak luput rasa sayu dan sepi aku di Waterdale Rd ni. Terima kasih buat rakan2 yang sedaya upaya membantu menghilangkan kesunyian aku. Hairil, Isma, Zafiri, En. Din, Kak Gee, Abg Jai, Kak Fizah Queensland, Kak Azni, Abg Lan, Kak Azwan, dan lain2 yang tak tersebut di sini. Terima kasih kerana sudi mengisi waktu2 senggang aku dan sudi mengajak aku memecah 'privacy' di rumah anda semua dengan program memenuhkan perut, dan mengeratkan silaturrahim.



Sayangku di Malaysia dah ada no telepon Alhamdulillah. terubat sedikit kerinduan aku pada dia dan anak2 kami. dalam satu hari tak kurang 20 sms dia akan kirimkan kat aku.... cukup geram dia kalau aku sendiri yang tak ambik inisiatif sms dia, apatah lagi membalas smsnya! ;p

Sayangku pun cukup teramat sangat risaukan akan hal makan pakai aku di sini. dun wuri sayang. Abang oke aje. Dapur rumah ni sejak sayang tak ada, memang tak pernah berasap, bukan sebab abang malas nak masak. tapi sebab ramai betul kawan2 yang baik2 hati, seakan2 dah ada jadual mengundang abang datang makan ke rumah mereka siang dan malam. bahkan ada yang berhati mulia menyedekahkan lauk pauk untuk abang...betapa terharuuuuu rasanya... ;)

Sayangku bagitahu, Niesreena di Malaysia saban hari masih lagi bertanyakan "AYAH MANA, AYAH?" rindu jugak dia kat aku...aku sekadar hanya mampu cium gambar Niesreena dan Naufal di atas meja komputerku sekarang ini, demi melempiaskan rasa rinduku jua buat permata-permata hati ayah ini!!! :')

Besok, aku akan ikut Hairil dan Isma serta kawan mereka dari Malaysia, untuk berjalan2 ke Great Oceon Rd dan Ballarat. Semoga berhasil mengurangkan lagi rasa sunyi aku di Waterdale Rd ini.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails